Har du en arbejdsplads, hvor mandag morgen ikke føles som en straf? Hvor du er sammen med verdens bedste kolleger og har en chef, der faktisk lytter?
Og har I noget ekstra på din arbejdsplads, som man ikke finder alle steder?
Så har du nu mulighed for at give din arbejdsplads en stor anerkendelse. Nemlig ved at indstille den i 3F’s konkurrence om at blive Årets Arbejdsplads 2025.
Deadline for forslag er 9. marts.
Din arbejdsplads kan være med, uanset om den er offentlig eller privat, uanset om I er mange eller få. Det vigtigste er, at det er en arbejdsplads, hvor medarbejderne trives, og at der er noget ekstra, som gør, at den skiller sig ud sammenlignet med andre.
Når du indstiller din arbejdsplads, bliver du bedt om at angive tre gode grunde til, hvorfor du synes, I skal være med. Dine svar er afgørende for, om I går videre.
Her kan du også læse mere om, hvilke kriterier som dommerne kigger efter. Det er blandt andet trivsel, miljø, muligheder for uddannelse og udvikling, – og om virksomheden tager et samfundsansvar.
Hvis I går videre, får din arbejdsplads tilsendt et nyt skema, som skal udfyldes. Hvis det udfyldes i fællesskab – for eksempel både af en repræsentant fra ledelse og medarbejdere – øger det chancen for at gå videre.
Jo mere information, jo bedre.
De tre virksomheder, som går videre til finalen vil blive inviteret til kåringen, der foregår på 3F’s kongres i september.
Og sidst men ikke mindst: Der trækkes lod om 10 kilo slik blandt alle indstillinger.
Har du et spørgsmål? Vi sidder altid klar ved telefonerne til at hjælpe dig.
Hvis du er medlem af 3F, skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.
Bliv ringet op af 3F og få hjælp til at melde dig ind.
Er du medlem af 3F skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.
Spørg os om alt. Vi svarer hurtigst muligt
Er du medlem af 3F skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.