Et medlem er på rykkelisten, der mangler kontingent for 2 måneder. Vi ringer til medlemmet og fortæller om, hvorfor vi ringer, hun er ked af det, men grundet mange regninger, stigende omkostninger har hun skubbet sit kontingent for sig. 1 måned, nu 2 måneder. Det betyder, han nu har modtaget et girokort på 2 måneders kontingent, mange penge at skulle af med, og lidt uoverskueligt. Lige nu, kan vi nå at fremsende betaling på 1 måned og skyde de øvrige lidt. Det betyder, at vi de næste måneder vil kontakte medlemmet og aftale betaling, men det betyder også han ikke kommer på slettelisten, som vil betyde at alle 3 måneder SKAL betales for at beholde sit medlemskab, og det er rigtig mange penge. Aftalen med vores medlem blev, en overførsel på mobilpay på 1 måned og vi igen næste måned kontakter ham med endnu en mobilpay. Han blev glad, og beholdte sit medlemskab og sin anciennitet.
Har du et spørgsmål? Vi sidder altid klar ved telefonerne til at hjælpe dig.
Hvis du er medlem af 3F, skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.
Bliv ringet op af 3F og få hjælp til at melde dig ind.
Er du medlem af 3F skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.
Spørg os om alt. Vi svarer hurtigst muligt
Er du medlem af 3F skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.