Birgit takker af Faglig sekretær Birgit Jørgensen takker af Efter 35 år i tjenesten takker faglig sekretær Birgit Jørgensen af

Så er tiden kommet, hvor afdelingens faglige sekretær Birgit Jørgensen har valgt at sige tak for nu.

Birgit har været i fagbevægelsen mere end 35 år og takker af  med rygsækken fyldt med viden, som vi her i afdelingen kommer til at mangle. Men heldigvis, har Birgit øset af sin viden og klædt os og sin afløser Tine, pænt på til at varetage og afløse på området. Her i afdelingen vil vi også mangle Birgits glade væsen,  gode humør og omsorg for os. Hun er altid parat til at give en hjælpende hånd, et kram uanset om det drejer sig om arbejde eller ved mange af vores sociale arrangementer.

Birgit er en kvinde med stort engagement, fyldt arbejdslivet med deltagele, både her i huset men ikke mindst i Forbundshuset. En person som favner bredt og spiller på mange strenge.

Vi sender  Birgit gode vinde med på vejen og håber hun vil nyde sit otium med masser af nye og gode udfordringer.

Birgit vil gerne takke alle medlemmer, samarbejdspartnere og kolleger og derfor inviterer vi til reception den 4. maj klokken 14 -16-

Kik forbi og lad os få sendt Birgit godt afsted til nye mål.

Vi byder på lidt godt til ganen og glæder os til at tage imod jer.