Pressemeddelelse flytning og salg 3F huset i Spånnebæk er solgt pr. 1. april.
3F Holbæk-Odsherred flytter i nye lokaler i Holbæk

Holbæk, d. 26. januar 2023

Pressemeddelse

3F huset i Spånnebæk er solgt pr. 1. april.

3F Holbæk-Odsherred flytter i nye lokaler i Holbæk.

Det gør vi fordi vi længe har kigget efter mere tidssvarende lokaler med færre m2.

Det handler om at optimere og tilpasse den plads vi fremadrettet skal bruge og det opnår vi til fulde med denne flytning. Samtidigt flytter vi til nyere og mere tidssvarende lokaler, der helt sikkert vil skabe et meget bedre arbejdsmiljø og det har for os længe været et stort ønske.

Vi har samtidigt solgt Spånnebæk 10 til HM Gruppen A/S – det samme firma som vi fremover vil være lejere hos.

Vores nye lokaler på 480 m2 ligger på adressen Tåstruphøj 54. Vi glæder os til at tage lokalerne i brug d. 3. april. og sidder efter planen klar fra kl. 9 når vi åbner dørene.

Her vil der være god plads til alle medarbejdere og medlemmer og med lækre kontorfaciliteter og rummelige mødelokaler skaber vi en mere moderne fagforening, til glæde og gavn for alle i og omkring 3F Holbæk-Odsherred.

Det har været vigtigt for os, at vi får nogle mere moderne og tidssvarende lokaler med god eksponering og synlighed og det får vi ud mod den meget trafikerede Roskildevej” fortæller afdelingsformand Allan Andersen og han fortsætter – “Flytningen er også en del af vores strategi om at samle hele personalet i en bygning i 2023 standarder, hvilket vil skabe en helt anden form for internt samarbejde og det er et forhold som vi har ønsket os i mange år.

Samtidigt vil vi kunne tilbyde vores medlemmer nogle mere moderne forhold, der vil appellere positivt til den unge generation. Vi går fra “fagforening version 1980” til fagforening version 2023”. Dette er en ren win win for hele 3F Holbæk-Odsherred.” og vi glæder os.

I forbindelse med vores traditionelle 1. maj arrangement fra 7 – 12 vil vi holde åbent hus, hvor vi glæder os til at byde alle velkommen og vise vores lokaler frem.

For yderligere kommentarer kontakt: Allan Andersen, afdelingsformand på mobil 60218353