3F København
Aktuelt
Her kan du holde dig opdateret med de seneste nyheder fra 3F København. Du finder også en oversigt over aktuelle aktiviteter.
Aktiviteter Se alle
Price og Hereford konfliktfest 15. august 2024
Alle
Mangfoldighedsdag
Fagforenings medlemmer
3F Københavns ordinære generalforsamling 2024
Fagforenings medlemmer
Undgå karantæne i a-kassen Se alle

Undgå karantæne i a-kassen

Vidste du, at du kan risikere en karantæne for selvforskyldt ledighed og miste retten til dagpengeudbetaling i 111 timer (svarende til 3 uger), hvis du opsiger dit arbejde uden at have en gyldig grund?

Din fagforening gi’r billetten til 3F Superliga

Sommeren er allerede over os, og det betyder også, at en ny sæson af 3F Superliga står for døren.

3F København søger organiser med det sorte bælte i Københavns hotelbranche

Brænder du for at sikre hotelbranchen de bedst mulige vilkår? Er du verdensmester i at skabe den gode samtale? Så har vi et job til dig i 3F København, som vi er sikre på, at du kan levere på.

Har du DK's bedste arbejdsplads?

Indstil din arbejdsplads til Årets Arbejdsplads 2024 nu og vind 10 kilo slik.

Konflikt for overenskomst med A Hereford Beefstouw og Brdr. Price juli 2024

Danmark har kæmpet sig videre fra puljen i EM i fodbold, og skolesommerferien er lige om hjørnet. Kampen om ordnede løn og arbejdsvilkår holder ikke ferie, og vi kæmper videre.

Tillidsrepræsentanterne banker lønnen op

Medarbejdernes lønposer er gennemsnitligt tungere på virksomheder, hvor der også er en tillidsrepræsentant. Det viser en ny undersøgelse.

3F København søger en dygtig økonomimedarbejder

Har du styr på debet og kredit og brænder du for en økonomistyring, hvor der konstant arbejdes med at løse opgaverne bedre og mere effektive til fordel for vores medlemmer, så søger 3F København en dygtig økonomimedarbejder.

Stem på politikere der taler din sag i EU

Søndag den 9. juni er der valg til Europa-Parlamentet. Det kan virke langt væk, men EU’s beslutninger kan i høj grad påvirke din hverdag, din løn og dine arbejdsforhold. Derfor er vores opfordring til dig, at du bruger din stemme.
Medlemsblade Se alle

3F København medlemsblad nr. 1 april 2024

Bl.a.: 1 maj i 3F København og Fælledparken, Konflikt og sympatikonflikt mod Hereford og Brdr. Price, 32 døde i arbejdsulykker i 2023, OK24 resultater og afstemning, fyraftensmøder vedr. EU-valg 2024, løntjek for elever, jobpatrulje 2024, møde for nepalesere, sig hej...

3F København medlemsblad nr. 6 - november 2023

3F Københavns medlemsblad med fagforeningens årsberetning 2023. Her kan du blive meget klogere på, hvad der er foregået i fagforeningen det seneste år. Bladet indeholder også årsregnskab og kandidater til bestyrelsen.

Medlemsblad 3F København nr. 5 september 2023

Bl.a. om: Finanslov 2024, Generalforsamling 2023, Fakta om konflikten med Price/Hereford, Beskæftigelsesborgmesteren besøgte 3F København, DM i stillads, Søren Becher holder afskedsreception, Fokus på arbejdsmiljøet, Glatte gulve og sikkerhedssko, Opråb fra eleverne i hotel- og restaurationsbranchen, Hotline for elever, OK24...