3F Ungdom 3F Ungdom er en demokratisk organisation, som varetager unge 3F’eres interesser. Men derudover er 3F Ungdom også et stort fagligt fællesskab, hvor du som ung 3F’er mellem 13 og 31 år, samt alle lærlinge og elever kan deltage i forskellige faglige aktiviteter og arrangementer sammen med andre i din branche.
Bliv en aktiv del af fællesskabet
Om 3F

Om 3F Ungdom 3F Ungdom kæmper for et samfund præget af frihed, lighed og solidaritet, med fokus på arbejdsmarkedets rettigheder, uddannelse og demokratisk deltagelse. 3F Ungdom prioriterer sikkerhed på arbejdspladsen, opkvalificering af arbejdsstyrken, faglig styrke gennem organisering, samt kampen mod social dumping og diskrimination.
Læs mere om 3F Ungdom
Facebook Følg 3F Ungdom på Facebook og se  nyheder, opdateringer og informationer, som løbende lægges online.
Besøg 3F Ungdoms Facebook
Kontakt Har du behov for at komme i kontakt med 3F Ungdoms formand, ungdomssekretariatet eller ungdomsbestyrelse så har du mulighed for det her.
Kontakt 3F Ungdom
Bliv aktiv 3F, Danmarks stærkeste fagforening, er bygget på engagerede medlemmer, der aktivt bidrager til deres arbejdspladser og fagforening. Som aktiv får du indflydelse, personlig udvikling og et stort fagligt netværk.
Læs mere om mulighederne
Aktiviteter I 3F Ungdom finder løbende aktiviteter sted på lokalt, regionalt og nationalt niveau, med fokus på forskellige arrangementer og initiativer.
Se kommende aktiviteter