Ledige stillinger
3F søger to projektkonsulenter til overenskomstdækningsprojekt inden for transportområdet
Titel:
Projektkonsulent
Afdeling:
Transportgruppen
Ansøgningsfrist:
Søg stillingen

3F Transport søger to projektkonsulenter, som skal være tovholdere på et overenskomstdækningsprojekt på transportområdet. Projektet blev igangsat i august 2016 og har været en kæmpe succes. Næsten 1200 virksomheder har siden 2016 tegnet overenskomst.

Ansættelsen vil være pr. 1. oktober 2024 – 30. september 2026 med mulighed for forlængelse.

Din arbejdsdag vil foregå i de 3F-afdelinger, som ligger mest strategisk i forhold til projektet. Vi kan ikke tilbyde en fast base, da din arbejdsplads vil flytte sig i takt med, hvor i landet der er mest behov for din hjælp. Basen er din privatadresse, og det er herfra din arbejdsdag har udgangspunkt.

Dine arbejdsopgaver er mangeartede, men du skal:
  • kunne hjælpe i gang med de skriftlige arbejdsgange forud for en konflikt.
  • hjælpe afdelingerne i hele landet, når de løber ind i udfordringer i forhold til indgåelse af overenskomst samt organisering af medlemmer.
  • kunne koordinere arbejdet, så afdelingerne kan hjælpe hinanden, da overenskomstpotentialet og organiseringspotentialet er meget forskelligt fordelt rundt omkring i landet.
  • tage med på virksomheder og afdække alle forhold, som effektiviserer konflikterne.
  • være alt fra inspirator til indpisker, fra vejleder til problemknuser.

Det betyder, at nogle af arbejdsopgaverne vil ligge på skæve tidspunkter; aften, nat og weekend.

Da der er meget kørsel forbundet med jobbet, er det en forudsætning, at du kan stille bil til rådighed.

3F Transport vil blive din sparringspartner, og sammen vil vi forme rammerne, så arbejdet bliver mest effektivt.

Vi forventer, at du:
  • har elementært kendskab til overenskomstdækning og organisering
  • kan tale med alle; afdelinger, virksomheder og tillidsrepræsentanter
  • brænder for transportområdet og vil gøre en forskel for branchen
  • kan lide at have travlt og kan håndtere mange forskellige arbejdsopgaver
  • er holdspiller, som kan få andre til at spille sammen i en travl hverdag
  • har kendskab til it.
Hos os får du:

3F tilbyder faglige udfordringer i et velfungerende samarbejde med kompetente kollegaer, hvor faglig og personlig udvikling, arbejdsglæde og trivsel prioriteres højt. Hos 3F bliver du ansat under overenskomst med bl.a. god løn og arbejdsgiverbetalt pension.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte projektansvarlig Tina Petersen på telefon 60 25 34 08.

Ansøgning:

Vi går ind for mangfoldighed og opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen.

Send din ansøgning og CV ved at klikke på ”søg stilling” - senest torsdag den 1. august 2024 kl. 09:00.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 5. og 7. august 2024 i København.

Hvis du vil vide mere om 3F som arbejdsplads eller om vores rekrutteringsforløb, kan du klikke her.

3F - Fagligt Fælles Forbund er Danmarks stærkeste fællesskab og mest nærværende fagforening med lokalafdelinger i hele landet. Vi arbejder engageret og målrettet med at sikre vores 270.000 medlemmer ordentlige løn- og arbejdsforhold via aftaler med arbejdsgivere og dialog med politiske partier.

Vi har medlemmet i fokus i alt, hvad vi laver. Vi udvikler vores ledelse, styring og samarbejde for at blive en endnu mere effektiv og sammenhængende organisation til gavn for vores medlemmer.

Læs mere om os på www.3f.dk.

Søg stillingen