Når du har kigget dine oplysninger igennem, skal du klikke "Bekræft" for at modtage en anmodning om betaling fra MobilePay.
Når du har klikket "Bekræft", vil du modtage en besked om "Tjek din telefon!". Herfra vil resten af oprettelsen foregå på din mobiltelefon.
Hvis du får besked om "Tekniske udfordringer med MobilePay (app)!", betyder det at du først modtager anmodningen på et senere tidspunkt.
Hvis du får besked om "Tjek din MobilePay (app)!", så skal du åbne din MobilePay-app og finde anmodningen under "Aktiviteter".
Hvis du får besked om "Du betaler allerede", så skal du ikke gøre mere og kan lukke vinduet.
Har du et spørgsmål? Vi sidder altid klar ved telefonerne til at hjælpe dig.
Hvis du er medlem af 3F, skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.
Bliv ringet op af 3F og få hjælp til at melde dig ind.
Er du medlem af 3F skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.
Spørg os om alt. Vi svarer hurtigst muligt
Er du medlem af 3F skal du logge på Mit3F for at kontakte din afdeling.