PB Renovering

Lad os præsentere en klog mand.

Per Birkedal går ikke blot op i, at hans medarbejdere har det godt på jobbet, der også skal være overenskomst for at sikre sine medarbejderes gode arbejdsforhold. Per skilter også med, at han har overenskomst og det gør han fordi han er stolt af sit fag. For Per Birkedal er det en selvfølge at hans medarbejdere er medlem i 3F.

Det viser kunderne, at de trygt kan regne med at PB-Renovering passer på deres ansatte, deres rettigheder og vilkår. Derfor kan kunderne altid stole på at der bliver leveret et ærligt stykke arbejde, når de ringer efter Per og hans folk.

Per Birkedal er murer og indehaver af PB-Renovering, som han stiftede i 2017. I 2021 indgik de en tiltrædelsesoverenskomst med 3F Sydsjælland.

Han driver virksomheden sammen med sin kone. Hun holder styr på økonomien, mens Per Birkedal sammen 2 murere og en lærling står for murerarbejdet. Når Per Birkedal en dag skal trække sig tilbage fra arbejdsmarkedet, er det planen, at hans søn, som er murer, skal overtage virksomheden.

Vil du også vise andre/kunder at du har overenskomst, og vil du have et af vores nye klistermærker på din firmabil? Så er du meget velkommen til at kontakte 3F Sydsjælland på tlf.: 70 30 08 86.